مطالب مرتبط:
سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می کند
سپاه پاسداران همواره در راستای اقتدار و امنیت کشور درخشیده است
سپاه، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی کشور است
سپاه پاسداران قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید
فوری؛ بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 13:452024-04-21سياسي

اگر سپاه نبود 


راز سپاه هراسی دشمنان اعم از امریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله های آن ها هم در همین نکته حرکت سپاه در مسیر گفتمان انقلاب و تبعیت صرف از ولایت فقیه و پیشرفت های محیرالعقول و تحمیل اراده خود که منبعث از اراده الهی است، - راز سپاه هراسی دشمنان اعم از امریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله های آن ها هم در همین نکته حرکت سپاه در مسیر گفتمان انقلاب و تبعیت صرف از ولایت فقیه و پیشرفت های محیرالعقول و تحمیل اراده خود که منبعث از اراده الهی است، نهفته است و البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که بخش عمده‏ حفاظت از عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان بر عهده سپاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رشوند در یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: دوم اردیبهشت سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) برای تأسیس بزرگ ترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی در سال 1358 است.

نیرویی که در طول 45 سال گذشته مهم ترین و بیشترین نقش ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.

تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود، امروز بحمدالله به مثابه کَشَجَرَه طَیبَه أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ ، با حضور بی مانند و بابرکت خود در عرصه های گوناگ


برچسب ها: انقلاب اسلامی - انقلاب - رژیم صهیونیستی - گفتمان انقلاب - سپاه - اراده - ولایت فقیه
آخرین اخبار سرویس:

اگر سپاه نبود 

اگر سپاه نبود